اطلاعیه

     ضمن تبریک به کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) سال 1402، به اطلاع می رساند فرایند ثبت نام در این دانشگاه شامل ثبت نام اینترنتی (غیرحضوری) و تحویل مدارک بصورت حضوری می‌باشد. بدیهی است قطعی شدن ثبت نام هر دانشجو منوط به ثبت نام غیرحضوری  در تاریخهای  15 الی 20 مهر 1402 و تحویل مدارک به دانشگاه می‌باشد. از پذیرفته شدگان تقاضا می‌شود پس از مطالعه کامل این اطلاعیه و اطلاعیه های مندرج در سایت دانشگاه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.  

تاریخهای مهم:

1. پذیرش اینترنتی (غیرحضوری): تاریخ 1402/07/15 الی 1402/07/20

2. تحویل مدارک: 1402/07/15 الی 1402/07/20 

3. شروع کلاسها: 1402/07/22 (طبق برنامه ای که گروه های آموزشی ارائه نموده اند.)

نکات قابل توجه:

  1. داوطلبانی که‌ در آزمون‌ دوره‌های‌ کارشناسی ناپیوسته سال‌ 1402 در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی که ظرفیت آن برای نیمسال ­اول می‌باشد قرار گرفته‌اند، به‌ شرطی‌ مجاز به ‌ثبت‌نام‌ در مؤسسه محل قبولی خود خواهند بود که‌ کلیه واحد‌های درسی‌ دوره کاردانی، کارورزی و کارآموزی خود را در رشته‌ مربوط حداکثر تا پایان شهریور 1402 با موفقیت‌ طی‌ کرده‌ باشند.
  2. با توجه به اینکه تمامی مدارک تحصیلی تحویلی به دانشگاه به هیچ عنوان تا پایان تحصیلات مرجوع نمی‌گردد، لذا توصیه می‌گردد از تمامی مدارک خود کپی و یا کپی برابر اصل تهیه نموده و نزد خود نگه دارید.  

نکات مهم ویژه پذیرفته شدگان مرد

1-پذیرفته شدگانی که در حین انجام خدمت مقدس سربازی می باشند باید قبل از ثبت نام  به این  دانشگاه مراجعه و پس از دریافت نامه جهت ترخیص از خدمت نظام ،به محل خدمت خود مراجعه و پس از ترخیص نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

2-پذیرفته شدگان مشمول که در دانشگاه دیگری در حال تحصیل می باشند ، ابتدا از دانشگاه قبلی انصراف  داده سپس با  مراجعه به این دانشگاه و دریافت نامه مربوط به نظام وظیفه (درصورت موافقت نظام وظیفه ) می توانند مراحل بعدی ثبت نام را انجام  دهند.

تذکر: در صورت عدم توجه به نکات مربوط به شرایط نظام وظیفه عواقب آن بر عهده پذیرفته شده می باشد.

 

*دانشجویان گرامی توجه نمایید بعد از تایید ثبت نام اینترنتی توسط آموزش جهت ورود به سیستم گلستان از شماره دانشجویی خود به عنوان شناسه کاربری و از کد ملی به عنوان گذرواژه خود استفاده نمایید.

راه‌های ارتباطی با دانشگاه علم و هنر:

پذیرفته شدگان گرامی می‌توانند در ساعات اداری (7:30 الی 14:30) با شماره‌های ذیل تماس حاصل نمایند:

کارشناس گروه رشته های صنایع  کامپیوتر

03538264080 - داخلی 243

کارشناس گروه رشته های برق  مکانیک

03538264080 - داخلی 202

کارشناس گروه رشته های معماری  عمران

03538264080 - داخلی 208

کارشناس گروه رشته های زیست و صنایع غذایی

03538264080 - داخلی 213

کارشناس گروه رشته های روانشناسی، زبان انگلیسی و مشاوره

03538207180 داخلی 3021

کارشناس گروه رشته حقوق

03538207180 داخلی 3020

کارشناس گروه رشته مدیریت و حسابداری

03538207180 داخلی 2320

کارشناس گروه رشته های هنری

03538264080 داخلی 305

 
خطوط مستقیم جهت پاسخگویی  03538264099 و 03538302186
 
پاسخگویی آنلاین

روش اول) پیام رسان ایتا

آموزش 09162531494     شهریه 09966439133
 
روش دوم) پرتال جامع دانشگاه علم و هنر

+ راهنمای ارسال درخواست از طریق پرتال دانشگاه

1. ورود به آدرس پرتال دانشگاه (نام کاربری: شماره داوطلبی، گذرواژه: شماره ملی (بدون صفر اولیه))

2. وارد بخش «درخواست های دانشجویی» شوید. دربالای صفحه دکمه «طرح سئوال جدید» را کلیک نمایید.

3. فرم مربوط با توجه به گیرنده سئوال تکمیل نمایید.

4. برای مشاهده و پیگیری درخواست های خود می توانید در بخش «فهرست درخواست ها» بررسی نمایید.

 


مراحل پذیرش غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته

  • راهنمای نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته
Science & Arts University
  • دانشکده فنی و مهندسی:
    یزد، بلوار دانشجو
  • ۸۹۱۶۷-۱۳۳۳۵
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۸۰-۹
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۹۰
  • دانشکده علوم انسانی:
    یزد، میدان عالِم، انتهای بلوار شهدای گمنام
  • ۸۹۱۵۸-۱۳۱۳۰
  • (۰۳۵)۳۸۲۰۷۱۸۰-۷
  • (۰۳۵)۳۸۳۰۲۱۸۴
  • دانشکده هنر:
    یزد، بلوار دانشجو
  • ۸۹۱۶۷-۱۳۳۳۵
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۸۰-۹
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۹۴
  • info [at] sau.ac.ir