اطلاعیه نحوه ثبت نام، مدارک و شهریه پذیرفته شدگان ورودی جدید کارشناسی پیوسته

     ضمن تبریک به کلیه داوطلبان آزمون سراسری سال 1402 که در دانشگاه علم و هنر پذیرفته شده اند به اطلاع می رساند فرایند ثبت نام در این دانشگاه شامل ثبت نام اینترنتی (غیرحضوری) و تحویل مدارک بصورت حضوری می‌باشد. بدیهی است قطعی شدن ثبت نام هر دانشجو منوط به ثبت نام غیرحضوری در تاریخهای 17 مهر الی 20مهر و تحویل مدارک در تاریخ‌های تعیین شده به دانشگاه می‌باشد. از پذیرفته شدگان تقاضا می‌شود پس از مطالعه کامل این اطلاعیه و اطلاعیه های مندرج در سایت دانشگاه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. 

تاریخهای مهم:

1. پذیرش اینترنتی (غیرحضوری): تاریخ 1402/07/17 الی 1402/07/20

2. تحویل مدارک: تاریخ 1402/07/17 الی 1402/07/20 

3. شروع کلاسها: 1402/07/22 (طبق برنامه ای که گروه های آموزشی ارائه نموده اند.)

نکات قابل توجه:

  1. داوطلبانی که‌ در مرحله پذیرش آزمون سراسری سال 1402 در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی که ظرفیت آن برای نیمسال ­اول می‌باشد قرار گرفته‌اند، به‌ شرطی‌ مجاز به ‌ثبت‌نام‌ در مؤسسه محل قبولی خود خواهند بود که‌ کلیه واحد‌های درسی‌ دوره دیپلم، پیش دانشگاهی و یا فوق دیپلم خود را در رشته‌ مربوط حداکثر تا پایان شهریور 1402 با موفقیت‌ طی‌ کرده‌ باشند.
  2. با توجه به اینکه تمامی مدارک تحصیلی تحویلی به دانشگاه به هیچ عنوان تا پایان تحصیلات مرجوع نمی‌گردد، لذا توصیه می‌گردد از تمامی مدارک خود کپی و یا کپی برابر اصل تهیه نموده و نزد خود نگه دارید.

نکات مهم ویژه پذیرفته شدگان مرد

1-پذیرفته شدگانی که در حین انجام خدمت مقدس سربازی می باشند باید قبل از ثبت نام  به این  دانشگاه مراجعه و پس از دریافت نامه جهت ترخیص از خدمت نظام ،به محل خدمت خود مراجعه و پس از ترخیص نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

2-پذیرفته شدگان مشمول که در دانشگاه دیگری در حال تحصیل می باشند ، ابتدا از دانشگاه قبلی انصراف  داده سپس با  مراجعه به این دانشگاه و دریافت نامه مربوط به نظام وظیفه (درصورت موافقت نظام وظیفه ) می توانند مراحل بعدی ثبت نام را انجام  دهند.

تذکر: در صورت عدم توجه به نکات مربوط به شرایط نظام وظیفه عواقب آن بر عهده پذیرفته شده می باشد.

 

جهت هر گونه سئوال در خصوص نحوه ثبت نام، مسائل آموزشی و شهریه می توانند  از راه های زیر با مسئولین دانشگاه در ارتباط باشند:

شماره تماس های مستقیم در ساعات اداری (از ساعت 7:30 الی 14:30):

رشته های علوم انسانی :
  035-38302181        035-38207188         035-38302185         035-38302186 
 رشته های فنی مهندسی، هنر و علوم پایه :
 035-38264096       035-38264090
دانشجویی فرهنگی و امور خوابگاه ها:
035-38264092
روابط عمومی:
035-38264099
پاسخگویی از طریق پیام رسان ایتا در بازه ساعات 7:30 الی 20: 
مسائل عمومی 09162531494     امور آموزشی 09938599916     امور شهریه 09966439133
 
تماس با گروه های آموزشی درخصوص برنامه هفتگی و دروس -  ساعات اداری (از ساعت 7:30 الی 14:30):
 

کارشناس گروه رشته های مهندسی صنایع، ایمنی صنعتی
و مهندسی
 کامپیوتر

03538264080 - داخلی 243

کارشناس گروه رشته های برق  مکانیک - مهندسی پزشکی

03538264080 - داخلی 202

کارشناس گروه رشته های معماری  عمران

03538264080 - داخلی 208

کارشناس گروه رشته های زیست شناسی و سلولی مولکولی،
زیست فناوری، میکروبیولوژی و صنایع غذایی

03538264080 - داخلی 213

کارشناس گروه رشته های روانشناسی، زبان انگلیسی و مشاوره

03538207180 داخلی 3021

کارشناس گروه رشته حقوق، علوم ورزشی

03538207180 داخلی 3020

کارشناس گروه رشته مدیریت، گردشگری و حسابداری

03538207180 داخلی 2320

کارشناس گروه رشته های هنری (ارتباط تصویری، تلویزیون و هنرهای دیجیتال، صنایع دستی،
فرش، طراحی و ساخت طلاو جواهر، طراحی لباس)

03538264080 داخلی 305

 
 

راهنمای ثبت نام

  • راهنمای نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته
Science & Arts University
  • دانشکده فنی و مهندسی:
    یزد، بلوار دانشجو
  • ۸۹۱۶۷-۱۳۳۳۵
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۸۰-۹
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۹۰
  • دانشکده علوم انسانی:
    یزد، میدان عالِم، انتهای بلوار شهدای گمنام
  • ۸۹۱۵۸-۱۳۱۳۰
  • (۰۳۵)۳۸۲۰۷۱۸۰-۷
  • (۰۳۵)۳۸۳۰۲۱۸۴
  • دانشکده هنر:
    یزد، بلوار دانشجو
  • ۸۹۱۶۷-۱۳۳۳۵
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۸۰-۹
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۹۴
  • info [at] sau.ac.ir